Pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor

Consumatorii cu varsta de peste 65 de ani din SUA reprezinta grupul de cumparatori online cu cea mai rapida crestere. Aceasta categorie de varsta a cheltuit pe internet in 2020 cu 55% mai mult decat au facut-o in anul precedent, potrivit unui studiu al grupului NPD. Frecventa achizitiilor a crescut, de asemenea, cu 40%.

Internetul a devenit o legatura fundamentala catre lumea exterioara. Dar pandemia i-a motivat, de asemenea, pe multi care au fost izolati acasa sa invete ceva la care au rezistat pana acum: cum sa cumpere alimente, dar si alte produse online.

Persoanele cu varsta de peste 65 de ani din SUA au cheltuit aproape 187 de dolari pe luna online anul trecut, in crestere cu 60% fata de anul anterior, potrivit companiei de cercetare a pietei NPD Group Checkout Tracking. Chiar daca cheltuiesc inca mai putin decat populatia totala, care a platit aproximativ 238 de dolari pe luna, sunt categoria de cumparatori online cu cea mai rapida crestere pe grupe de varsta.

Analistii spun ca aceast nou trend pentru persoanele in varsta dobandit in timpul pandemiei se va pastra si in anii urmatori. Pe masura ce generatia „baby boomer” se muta online, comerciantii se straduiesc sa atraga cu servicii pentru clienti non-stop, informatii nutritionale detaliate si videoclipuri interactive care vizeaza simplificarea comertului electronic pentru cei neinitiati.

Photo by Thomas Lefebvre on Unsplash

Photo by Shayna Douglas on Unsplash