Alege romaneste, alege-ti viitorul! Conceptul „FACUT IN TARA MEA”

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania (ACDBR) lanseaza conceptul „FACUT IN TARA MEA”, prin care vrem sa unim mediul de afaceri romanesc si consumatorii sub un acest simbol, cu scopul de a vitaliza economia tarii. Este important ca antreprenorii romani sa isi asume rolul de vector al natiunii, consumatorii sa aleaga romaneste, iar statul sa gandeasca si sa actioneze in contextul actual in interes national.

Cu ajutorul acestei initiative, ACDBR doreste sustinerea economiei Romaniei, a securitatii alimentare a cetatenilor nostri, in solidaritate cu statul roman, pentru a trece peste cea mai mare criza sanitara si economica, globala. Este vital ca toti romanii sa constientizeze importanta consumului de produse si de servicii autohtone, necesitatea castigarii independentei economice a Romaniei si acordarea sansei companiilor romanesti de a rezista acum, de a-si mentine angajatii si de a trece cu totii cu bine peste aceasta criza.

Cu un ton precaut, insa profund ancorat in realitatea globala, venim in fata Statului si a romanilor cu proiectul “FACUT IN TARA MEA” dorind ca Romania sa constientizeze faptul ca exista posibilitatea ca, dupa incheierea pandemiei, relansarea economica sa nu fie imediata, ceea ce va genera o constanta presiune socio – economica asupra tuturor romanilor. Anticipam o competitie acerba in interiorul Uniunii Europene, dar si pe plan mondial, in dorinta naturala de a recupera economic, de a ocupa piete si de a creste nivelul propriu de trai.

Noi, ACDBR, impreuna cu voi, intreaga societate romaneasca, ne dorim si credem cu tarie ca putem face acest lucru sa devina realitate! In acest sens, venim in fata dumneavoastra cu un proiect de viitor, cu un proiect ce isi doreste cu toata fiinta ca Romania sa isi atinga potentialul pe care il are si sa prospere, din nou.

Invitam toate asociatiile profesionale, patronale, ale producatorilor, sindicatele si reprezentantii autoritatilor publice locale si centrale sa va alaturati aceste initiative deschise, cu dorinta de a schimba din temelii felul in care noi, romanii, ne raportam la conceptul “FACUT IN TARA MEA”.

Pana in acest moment au aderat la campanie urmatoarele asociatii :

  • Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR)
  • Federatia Sindicatelor din Industria Alimentara (FSIA)
  • Federatia Operatorilor Romani din Transport (FORT)
  • Asociatia pentru Promovarea Vinului Romanesc (APVR)
  • Patronatul National al Viei si Vinului (PNVV)
  • Asociatia Consumatorilor de Produse Alimentare din Romania (ACPA)
Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania reprezinta “distributia traditionala” a bunurilor de larg consum pe teritoriul Romaniei, in sistemul HoReCa si in piata magazinelor de proximitate/retaileri independenti.

Alege romaneste, alege-ti viitorul!