Close
0744 754 597
09:00-17:00
CAMPANIA „SĂ ÎNȚELEGEM MAI BINE ALIMENTELE”

Campania are ca obiectiv clarificarea ideilor greșite despre conținutul alimentelor cât și consolidarea imaginii producătorilor de alimente, oferind publicului acces la informații reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte.Chaotic Clothing - campania „sĂ ÎnȚelegem mai bine alimentele” - alimenta - CAMPANIA „SĂ ÎNȚELEGEM MAI BINE ALIMENTELE” -

Campania a început în 7 iunie 2019 și se desfășoară timp de 6 luni, acoperin evenimente în București, Iași, Constanța și Cluj, în zone cu trafic mare – mall-uri. În consolidarea mesajului campaniei se vor organiza zone de sampling, workshop-uri, „școala pentru presă” și ampla promovare online și print.

Vezi: https://www.roaliment.ro/stiri-industria-alimentara/formular-campanie-sa-intelegem-mai-bine-alimentele/

Primul eveniment a avut loc în zilele de 7 și 8 iunie, în Mall Promenada, acolo unde s-au făcut cunoscute calitățile unor produse prin standuri de degustare sau/și vânzare și printr-un workshop pe tema „Demontăm știrile false despre alimente!”

Au fost invitați pentru a răspunde întrebărilor consumatorilor și presei:

Dana Tănase – Director Executiv ARC, Dorin Cojocaru – Președinte APRIL, Conf. Dr. Ing. Nastasia Belc – Director General Institutul Național de Cercetare Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare, Dr. Ing. Gabriela Mohan Centrul de Informare Tehnologică IBA; secretar ASMP – Asociația Specialiștilor din Morărit și Panificație, Cristian Popa – consultant etichetare autor carte „Etichetarea alimentelor prin exemple”, Eugen Ilea, președintele FNAP, Federației Părinților și Masterchef BAZ.

DESPRE CAMPANIA „Să înțelegem mai bine alimentele”

Este o campanie de educare, informare și conștientizarea a consumatorului.

Se desfășoară pe parcursul a 6 luni începând cu 7 iunie 2019 în București, Iași, Constanța și Cluj

Își propune să educe consumatorii în sensul unei mai bune înțelegeri a felului în care sunt produse alimentele pe care ei le găsesc la raft. Răspunsul la întrebări precum „Ce conțin alimentele?” reprezintă aspecte pe care consumatorii îl au în vedere din ce în ce mai mult.

Își propune să realizeze o apropiere între percepția consumatorilor și a producătorilor despre noțiuni importante în decizia de cumpărare precum: ingrediente naturale, organice, grad de procesare etc.

Își propune să prezinte consumatorilor beneficiile unei alimentații echilibrate.

Reprezintă un mod activ de informare  și edcuare, datele care vin de la o terță parte – un specialist – oferă mai mare credibilitate demersului.Chaotic Clothing - campania „sĂ ÎnȚelegem mai bine alimentele” - alimenta 2 - CAMPANIA „SĂ ÎNȚELEGEM MAI BINE ALIMENTELE” -

OBIECTIVUL CAMPANIEI

Clarificarea ideilor greșite despre alimente, oferind publicului acces la informații reale, verificate, singurele care pot sta la baza unor alegeri corecte. Ajutându-i pe consumatori să cunoască mai bine produsele reprezintă un avantaj atunci când în piața/media apar informații negative, chiar false despre compania sau produsele alimentare.

Consolidarea imaginii companiilor producătoar de alimente. A fi văzut ca un furnizor de produse sănătoase este un deziderat pe care orice firmă din industria alimentară ar trebui să-l aibă ca obiectiv.

Este cunoscut de specialiștii din marketing și psihologi ca o imagine deja formată și solid fixată în mintea consumatorului este greu de schimbat, chiar dacă uneori informațiile negative ulterioare țin de evidențp (este vorba de așa-numitul fenomen al disonanței cognitive, care ne face să dăm o importanță redusă sau chiar să înlăturăm informațiile care vin în contradicție cu ceea ce știm deja).

Îmbunătățirea cunoștințelor consumatorilor  și a reprezentanților presei despre procesul de producție sau despre ingredientele folosite și beneficiile acestora.

Demontarea miturilor false despre conținutul alimentelor (a fake news-urilor în cazur de față) prin organizarea mai multor workshop-uri, începând cu ziua de 7 iunie, pe tema „Demontăm miturile false despre alimente” la care consumatorii pot participa activ și la care nutriționiștii, procesatorii, reprezentanții asociațiilor de profil vor fi prezenți pentru a da răspunsuri avizate. La eveniment vor fi invitați să participe și reprezentanți ai presei – cei care de multe ori publică știri fără a cunoaște detalii corecte legate de ingrediente sau tehnologii de procesare cât și de siguranță a alimentului.

BENEFICIILE ASOCIERII NUMELUI DUMNEAVOASTRĂ CU CAMPANIA „ÎNȚELEGEM MAI BINE ALIMENTELE”

Câștigați brand awareness pentru produsele dvs;

Puteți beneficia de transferul de influență de la fenomenul „healthy”, care a trezit conștiința publicului, către compania dvs;

O campanie amplă de marketing și promovare ce va evidenția produsele dumneavoastră atât online, cât și offline;

Participați activ la o campanie unică de conștientizare și educare a consumatorilor;

6 luni de vizibilitate;

Asocierea numelui companiei dvs cu ideea de hrănire inteligentă și sănătoasă. Campania beneficiază de spriijinul specialiștilor în nutriție recunoscuți în domeniu;

Vizibilitate prin promovarea pe rețelele de social media atât de către RO.aliment, cât și de partenerii unde vor avea loc evenimentele ulterioare;

Promovarea brand-ului prin articolele care vor fi publicate de partenerii media, atât pe online, cât și la radio și TV;

Vizualizările afișate în lifturile blocurilor din jurul zonei în care se desfășoară evenimentul, cu 2 săptămâni înainte de începerea campaniei și apoi în pregătirea fiecărei activități;

Anunțarea participării în newsletter-ul RO.aliment;

CUI SE ADRESEAZĂ

Tuturor companiilor din industria alimentară și a suplimentelor

Departamentelor de Marketing și de Vânzări

Specialiștilor din departamentele de Cercetare-Dezvoltare

Specialiștilor din departamentele de Calitate și/sau Producție

Directorilor de fabrică, directorilor generali

Medicilor, nutriționiștilor, dieteticienilor

Bloggerilor axați pe alimentație și sănătate

Presa de specialitate și presa generală

Consumatorilor, în general

ACȚIUNI – LOCAȚII

Se vor organiza expoziții, workshop-uri și întâlniri cu presa

Se estimează vizibilitate la nivelul consumatorilor de aproximativ 300.000 de persoane

Se estimează o acoperire a țării în proporție de 70% buget expunere online, print, video: 60.000 euro

10% DISCOUNT PENTRU MEMBRII ASOCIAȚIILOR PARTENERE: APRIL, ARC, ASMP, ROMALIMENTA, ROMPAN, APAR, FNDA.

 

 

 

Your Comment

Leave a Reply Now

Your email address will not be published. Required fields are marked *